Editie 4 van Wipke by Night staat voor de deur! Op de laatste schooldag – vrijdag 10 juli – is de speeltuin geopend van 16.00 tot 21.00 uur om de vakantie spetterend in te luiden.
Het Wipke in tropische sferen
Het beloofd weer een gezellige avond te worden met lekkere kindercocktails, broodjes hamburger en frikandel van de BBQ, springkussen en tombola! De eerste prijsjes zijn al binnen. We maken er samen een top avondje van. Komen jullie ook?
Praktische informatie
De toegang is gratis. Voor eten en drinken zijn consumptiebonnen verkrijgbaar. Houd er rekening mee dat pinnen niet mogelijk is.
PS. de speeltuin is in de morgen wel gewoon geopend van 10.00 – 12.00 uur.


