’t Wipke is de speeltuin van Oirsbeek. Komen jullie lekker spelen? De entree is gratis.
Maak kennis met 't Wipke
foto tour
Laatste nieuws
Wipke by Night 2026
Editie 4 van Wipke by Night staat voor de deur! Zijn jullie er weer bij?
Vrijwilligers gezocht!
De speeltuin kan helaas nog niet elke middag open. Help jij ons uit?
NL Doet 2026
Help jij ons mee tijdens NL doet op zaterdag 28 maart van 12.00 tot 16.00 uur?









